Still in Griffith - Reisverslag uit Griffith, Australië van Melvin Blaauw - WaarBenJij.nu Still in Griffith - Reisverslag uit Griffith, Australië van Melvin Blaauw - WaarBenJij.nu

Still in Griffith

Door: Melvin

Blijf op de hoogte en volg Melvin

01 November 2012 | Australië, Griffith

Eindelijk is die er dan, mijn tweede update. Alweer vijf weken in Australie!

Op dit moment hang ik nog steeds in het australische dorpje Griffith rond. Ik heb tot nu toe niks te klagen met betrekking tot werken. Ik ben bij een boer begonnen waarbij ik een soort van waterleidingen uit de grond moest trekken. Het is niet zo makkelijk als het klinkt want ze zaten vast onder de grond door wortels etc.. Het was op het begin even wennen maar het boerderij werk ligt mij wel. Heerlijk in de zon aan het werk en bikkelen onder het genot van mooi uitzicht. Bij deze boer kon ik blijven en moest op een wijngaard boompjes onkruid vrij maken met een bijl. Dit was ongeveer van half 7 tot 3 in de middag. Daarna alle tijd om nog wat te doen. Ook heb ik af en toe wel dagen vrij om te chillen. Het mooiste werk was een dag graszolen leggen. Nooit geweten dat ik dit in me had:D

Dit weekend ga ik waarschijnlijk beginnen met Garlic picking. Dit is voor een lange tijd mogelijk maar ik kan maandag (als het 29 graden blijft) beginnen met het inpakken van kersen. Dit kan ik dan meer uren doen.

Er heerst een goede sfeer in het hostel en veel leuke mensen ontmoet.
Ik denk dan ook dat ik nog wel even een tijdje hier blijf om wat geld binnen te halen en dan de oostkust af ga. Maar dit kan morgen ook weer anders zijn.

De kangeroes en slangen zijn voor mij inmiddels geen vreemde beesten meer. Al zie ik ze vaker dood dan levend:P..

Denk dat velen al wel weten dat Ricardo hier nu ook is in Griffith. Het is mooi om hier samen te zijn en samen mooie dingen mee te maken.

Ik heb genoeg mooie momenten waar jullie waarschijnlijk stuk om gaan als jullie dat thuis horen. Deze noteer ik wel zodat ik ze niet vergeet.

Take care!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Griffith

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2013

Op naar de kust

01 November 2012

Still in Griffith

01 November 2012

Still in Griffith
Melvin

Voor een half jaar in Australie. Ik zal proberen af en toe een update te geven voor de mensen die mij willen volgen:D

Actief sinds 08 Okt. 2012
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 3148

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

06 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

08 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: